نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

نازنین زهرای من

دیروز تولد بابا مهدی بود

1393/7/1 23:07
نویسنده : مامانی
455 بازدید
اشتراک گذاری

روز تولد بابای زهرا جون خیلی برام مهمه ؛ از طرف زهرا یک شلوار براش گرفته بودم و از طرف خودم یک هدیه ای که انتظارشو نداشت و کلی قسم داد که قبول نمی کنه بماند !

ولی زهرا جون از موقعی که شروع کردم به کیک درست کردن و البته ژله تزریقی هم درست کردم تشویق فهمید تولد باباشه ...

آقا یک برگه گذاشت جلوش و شروع کرد به نقاشی کردن ولی چون من هی می گفتم بدو دیگه ! خیلی هول شد نقاشی عجیب و غریبی کشید ....

تا موقعی که باباش اومد فقط خط خطی می کرد ! باباش اومد اینقده هول شده بود که من مجبور شدم باباشو پشت درب 3 دقیقه ای معطلش کنم بعد نقاشی گذاشت داخل بسته کادوش باباش اومد بهش داد

با اینکه زهرا جون خوب بلده نقاشی کنه و الانه یک صفحه خط خطی به باباش داد ... ولی فکر کنم باباش بیشتر از همه هدایا از اون بیشتر خوشحال شده بود بیشتر !!

به هر حال یادم رفته بود که روزه گرفته بود ! آخه دحوالارض هم بود (راستی حاجات همه قبول) ولی از ذوق یهو پاستیل روی کیک خورد ! بعدشم به روزه اش ادامه داد (بند پ) 

فکر کنم روزی فراموش نشدنی براش بود و هم برای زهرا جونم چون خیلی خیلی خییییییلی خوش گذشت

پسندها (3)

نظرات (2)

حانیه
2 مهر 93 10:14
مبارکه ایشالله همیشه شاد و خوشحال باشید
سهیلا
10 مهر 93 14:03
مبارکه