نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

نازنین زهرای من

مثل همیشه شگفت زده می کنی ما را

1393/7/1 22:47
نویسنده : مامانی
360 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا جون خیلی حالش خراب بود 

مجبور شدیم ببریمش دکتر 

نصفه شبی آمپول دیمترون براش نوشتن که پیدا نمی شد تا 5 صبح درگیر بودیم ولی آخرش مجبور شدیم مشابه آن را بگیریم 

وقتی رفتیم برای تزریق اولش یک کوچولو نق زد بعد که خوابید روی تخت تا آمپولو تزریق کنند گفتش : درد نداره !

آمپولو که تزریق کردند واکنشش فقط و فقط این بود که پاشو جمع کرد ... 

بعد که من و باباش کلی آفرین گفتیم بردمش توی ماشین گفتم : زهرا جون فقط یک خورده درد داشت 

با شجاعت تمام گفت : نه هیچی درد نداشت !!!!

ما را می گی تعجب

راستی می دونی مامان این روزا سرش خیلی شلوغه آخه خبرنگار شده دیگه !خسته

زهرا جونم در دریاچه به نمک نشسته ارومیه 

قربونش برم این عکس برای این انداختم ، چون تحمل و طاقت دردش را برسونم توی دریاچه ارومیه هم می دیدم مادام پاشو می خارونه! بعدش فهمیدم زخم بوده و نمک دریا اذیتش می کرده که خداییش خودم بودم طاقت نمی اوردمتعجب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سهیلا
10 مهر 93 13:55
سهیلا
10 مهر 93 14:02
منم اینجا رفتم