نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

نازنین زهرای من

به شدت با جملاتش دل می بره

1391/12/25 17:53
نویسنده : مامانی
270 بازدید
اشتراک گذاری

می دونید چرا این پست را گذاشتم برای اینکه الانه داشتم تابش می دادم بعد آروم گفت مامانی هیس باباجون خوابیده  

راستی یادم اومد الانه  چندتااز واژه هاشو بنویسم ....

واژه ی بسیار معروفش : نُمِی یعنی خوراکی که این واژه را به تمام دوستان و خانواده ها و بچه های اطرافیان انتقال داده شده یک لغت نامه 

دامی شو : تموم شد 

بتورم : بخورم

نَتُن : نکن 

الان تقریبا تمام جملات را کامل می گه و اگر متوجه کلمه ای از گفته هاش نشم الهی  قربونش برم با اشاره سعی میکنه به من بفهمونه 

4 تا رنگ سبز و زرد و قرمز و آبی را می شناسه 

7 تا شعر بلده اتل متل توتوله ، شب ها که ما می خوابیم آقا پلیسه بیداره ، یک دختر دارم شاه نداره ، یک توپ دارم قلقلیه ،  توپ سفیدم قشنگی ونازی ، تاب تاب عباسی ، گنجشک لالا سنجاب لالا را کامل بلده 

سوره ی قل هوالله را کامل و سوره حمد را تا نصفه و ذکر صلوات را کامل با وعجل فرجه می خونه 

شعرهای عمو پورنگ دو کلمه ی آخر هر بیت را می گه همزمان با عمو پورنگ

کار کردن با همه ی موبایل ها را بلده در صورتی که نه من نه باباش به موبایل زیاد ور نمی ریم 

راستی یاد یک شیرین زبونی اش افتادم یک شب باباش داشت روزنامه می خوند و من سرگرم کامپیوتر بودم زهرا جون دید هیچکی نیست باهاش بازی کنه رفت از توی سبد روزنامه ها ، روزنامه برداشت رفت پیش باباجونش یک روزنامه به باباش داد و گفت : بیا عزیزم دوباره رفت یکی دیگه آورد گفت بیا نفسم ...

کلی خندیدیم و این دید با این جملات دل به دست می یاره و توجه جلب می کنه تکرار می کرد 

الان هم که من دارم اینها را براتون می نویسم روی تاب نشسته و به من می گه بیا عزیزم تاب بده رفتم تابش بدهم به من می گه بیا نفسم تاب بده 

الهی قربونش برم به قول خودش که اول این جمله را اینطوری بیان می کرد اجی بجی من ولی الان قشنگ می گه پتات بشم من 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان طهورا عسلی
30 اسفند 91 1:53
ارزویم این است
آسمانت بی غبار,سهم چشمانت بهار..
قلبت از هرغصه دور,بزم عشقت پر سرور..
بخت وتقدیرت قشنگ,عمر شیرینت بلند..
*سال نو مبارک*


ضمنا با اجازه لینک شدید

شما هم لینک شدید عیدتون مبارک
Man & Ma (مامان فاطمه ناز )
5 فروردین 92 8:19
صندوقچه ی آرزوهایم را خواهم گشود تا نگویند از هیچ پر است

که یاد تو افتخاریست در دارایی دلم ....

وبلاگامو به روز کردم خوشحال میشم ازشون بازدید کنی

لطفا نظر فراموش نشه

www.metwooo.blogfa.com

www.fan2ghe-maman.niniweblog.com


خدا حفظش کنه خوشحال شدم
مامانی طهورا
10 فروردین 92 11:02
سلام

سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک

انشالله سالی پر از خیر و برکت را سپری کنید
در پناه مولا باشید

التماس دعا

سلام ممنونم شما هم همینطور
مامان طهورا عسلی
10 فروردین 92 21:06
سلام .
خوبید؟
وقتتون به خیر.
ما آپیم.

ممنون از دعوتت خوشحال می شوم