نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

نازنین زهرای من

کودکان ما حافظ محیط زیست باشند

1391/12/25 17:55
نویسنده : مامانی
197 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر خوب می شه کودکان ما یاد بگیرند که حافظ محیط زیست باشند 

محیط زیستی که اگر از بین بروند جبران کردن آن یا غیر ممکن یا خیلی سخت می باشد 

خوشحال شدم با شخصی که دلسوز و آینده نگر هست آشنا شدم تصویر زهرا جونو به عنوان کودکی که قول می ده حافظ محیط زیست باشه براشون ارسال کردیم و ایشان آن را در قالبی زیبا در وبلاگشون به نمایش گذاشتند 

با تشکر از عمو محیط بان  

انعکاس در وب سایت اصلی حافظان محیط زیست

http://n-khorasan.blogfa.com/post/1527

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهدیار
10 بهمن 91 15:57
سلام مامانی

عیدشما و شاپرک کوچولومون مبارک باشه

مامانی عکسای تفلد مهدیارو گذاشتم خوشحال میشم تشریف بیارید


[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]

اوه خدای من تولده انشالله 120 ساله شه

خلیلی-کارشناس ارشد محیط زیست گیلان
13 بهمن 91 20:19
سلام به لطف خدا همیشه موفق باشی زهرا خانم گل


ممنونم
سهیلا
15 بهمن 91 20:25
وای دلم برا زهرا تنگ شده
چقد این دختر آرومه خدا
تازه آخر شب باهام دوس شده بود
راسی اونموقع ک وقتی ک سر سفره داشتیم شام میخوردیم و بمن گفت خاله، این گوشی ماله شماس؟ ته دلم قند آب شده بود. (به هیشکی نگفتم)



فدای تو خوب حالا زیاد بیا دیگه قول می دهم ایندفعه کوکو برات بذارم