نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

نازنین زهرای من

تشکر از خاله مانا و دایی امین

1391/10/16 17:19
نویسنده : مامانی
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای ناز زهرا جون 

می خواستم توی این پست از خاله مانا به خاطر طراحی زیباش و از دایی امین برای درست کردن وبلاگ نازنین زهرا جونم تشکر کنم ...

امروز که خیلی به ما خوش گذشت یکی از روزهای فراموش نشدنی بود ، که حاجی بابا و عزیز جون و دایی ابداییم (ابراهیم) و دایی امین و خاله مانا و خاله جونش اومدند خونه ما ...

و کلی به زهراجون خوش گذشت 

زهرا جون اولش به دایی می گفت : دای دای

من هم به زبان زهراجون خانواده را معرفی کردم

تقدیم به همه ی عزیزانی که در دل زهرا جونم جای دارند

و برای دیدنشون لحظه شماری می کنه 

  تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهدیار
15 دی 91 21:43
سلام مامانی

ممنون از لطفتون

منم شما رو با افتخار لینک کردم

به جمع دوستان ما خوش اومدید

نازنین زهرای گل رو ببوس

ممنونم حتما برای دیدن مهدیار دوباره وبلاگتون می آییم دوست دارم شما هم بیایید






دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
21 دی 91 23:17
خوش بحالتون دستشون درد نکنه .....منم کلی رفتم که یا بگیرم این وبلاگمون خودمون دستکاری کنیم...نشد که نشد

آره خداییش دستشون درد نکنه واقعا زحمت کشیدند و سوپرایزم کردند