نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

نازنین زهرای من

خیلی وقته مطلب نذاشتم

1393/2/17 21:55
نویسنده : مامانی
391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .... خیلی وقته اینجا مطلبی نذاشتم ، به هزار و یک دلیل .. اولش خود زهراجان مقصره که اصلا وقتی به من نمی دهد ... چون تولد سه سالگیش با توجه به علاقه زیادش به پک ها بالا بالا ... و تبلیغاتش ، اصرار کرد که بخرم ، من هم رفتم و تحقیق کردم دیدم با توجه به قیمت بالاش ، توی بسته همان هایی هست که توی بسته های دیگه آموزشی هست و بعد از راهنمایی ضریح آفتاب (نام فروشگاهی هست که دولتیه و زیر نظر آستانه ، برا همین اونجا محصولات فرهنگی با قیمت خیلی مناسب تهیه میشود و چون فروشنده آن هم کارمند آستانه برای همین راهنمایی های خوبی ازشون میشه گرفت) به هر حال با راهنمایی فروشنده من بن بن بن ، پک کامل گرفتم ، زهرا جان هنوزه به همه میگه بالا بالا داره عینک

به هر حال در عرض 13 روز بعد تولدش ماشالله تمام مراحل آموزشی را یاد گرفت ، یعنی 60 کلمه را آموخت .. اینقدر اشتیاقش زیاده که پشت چراغ قرمزها ، سعی می کنه تابلوها روی مغازه ها را بخونه ... بعدش یک سی دی آرین براش گرفتیم ... که الانه اون هم یاد گرفته .. دیگه به من مهلت نمیده پشت کامپیوتر بشینم و مطلب بذارم عصبانی

دوم اینکه همین زهرا جون روی کیبورد آب ریخته بعضی کلمات نمی نویسه ، الانه هم کیبود مجازی فعال کردم و مثل دستگاه موبایل دارم می نویسم و خیلی حوصله میخواد با موس مطلب بنویسی!!!!خطا

حالا میخوام با این اوضاع به عنوان یادگاری همش بنویسم اگه بشه و اگه بشه رویدادهای قبلی هم مینویسم انشاللهمتنظر

 

پسندها (2)

نظرات (1)

حانیه
15 خرداد 93 15:59
سلام عزیزم...خدا این گل دخترو برات حفظ کنه دختر من مهر 89 در شهر مشهد به دنیا اومده...فکر کنم همشهری همستیم خوش حال میشم به وبلاگ منم سر بزنی و بتونیم بیشتر آشنا بشیم