نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

نازنین زهرای من

زهرای من در آستانه تولد دو سالگیش

1391/10/14 18:17
نویسنده : مامانی
337 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ  

خدا را شکر می کنم به خاطر اینکه زهرا را به ما داد....

من و باباش خیلی خیلی خوشحالیم و برای همین بعد از اینکه اتفاقی نی نی بلاگ پیدا کردیم ، تصمیم گرفتم یک سایت اینجا به نامش بزنم 

زهرا جون دوستای خیلی خیلی زیادی داره امیدورام توی این دنیای مجازی هم دوستای خوب پیدا کنه 

این تصویر وقتی زهرا جونم ، یک سال و نیم بود گرفتیم،  یعنی 5 ماه پیش اون هم توی کتابخانه چوبی که معروفه به مسجد چوبی نیشابور و خیلی جای زیبایی است

این سفر خاطرات قشنگی به همراه داشت....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
14 دی 91 0:02
سلام مامان مهربون...
خدا دختر نازتو برات نگهداره ...
منم یه فرشته ناز داشتم به اسم امیر عباس که دیر اومد و زود رفت ...
امسال رفتم مراسم بهم لباس ندادن گفتن بچت کو منم دلم شکست اما شبش لباس مراسم به دستم رسید دعا کن منم سال دیگه یه بچه سالم و صالح داشته باشم و ببرم مراسم تا گریه کنه حسین و اولاد حسین بشه

انشالله ... کاش دو تا لباس می گرفتی سال دیگه تن دوقلوهات می کردی سر یکیش دعوا می کنند ها... گفته باشم

سهیلا
14 دی 91 0:37
پارسال ک هرچی گفتیم دعوتمون نکردید
آخرش گفتید تولد براش گرفتیم اینجوری و اونجوری
الانم ک میگید در آستانه!
تا الان فک کنم تمومم شده
من کیک میخوام
کیک

عزیز من از همین الان دعوتی
خانم عمانو
21 دی 91 22:00
الهی قربونش ایشالله یه روزی بنویسی در استانه 90 سالگیش. زودتر تکلیف ما رو روشن کنید برا کیک ما هم اره .........

شما که البته