نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

نازنین زهرای من

و لحظه ی عید

1392/2/18 22:34
نویسنده : مامانی
360 بازدید
اشتراک گذاری

به اصرار زهراجون چون هنوز فرصت داشتیم ،  پارک کنار زاینده رود رفتیم و یک خورده تاب تاب خورد ، همچنین اونجا نماز ظهر را خوندیم 

دیگه ساعات و دقیقه ها گذشتند و گذشتند تا ما به سال 1392 نزدیک بشویم niniweblog.com

ای وای داشت دیر می شد بلافاصله حرکت کردیم .... خدا را شکر امام زاده زیاد دور نبود .

رسیدیم امام زاده ، ماشالله جمعییییت ، نمی دونستیم ماشین را کجا پارک کنیم ! niniweblog.com 

فضای محوطه پر شده بود از مداحی که در مدح  مولا علی علیه السلام گذاشته بودند . دیگه به ثانیه ها کشیده شده بود .... نمی دونید با چه سرعتی توی ماشین ، زهراجونو آماده کردم و بلافاصله وارد بارگاه شدیم .

خدا را شکر ، زود دوستم را پیدا کردم ... همون لحظات بود که تحویل سال شد و بعد از تحویل سال زیارت و توسل به حضرت زهرا سلام الله علیها خوندند و ما زیارت هم کردیم ...

بعد از تبریک سال نو و روبوسی ، دوستم گفت چرا نیامدید من فسنجان گذاشته بودم ، من هم گفتم که دلمون هوس بریانی کرد رفتیم بریانی !

توی محوطه خیلی شلوغ بود و من بعد از دیدن همسرم و تبریک سال نو ، از دوستان خداحافظی کردیم و حرکت کردیم به طرف کاشان ...

البته قبل از خارج شدن از شهر و حالا که خیالمون راحت شد که پا به 1392 گذاشتیم ، رفتیم یک خورده سی و سه پل و زاینده رود بی آب !! را هم دیدیم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد مهدی
16 اردیبهشت 92 17:18
با افتخار لینک شدی زهرا خانومی.خوشحال میشم محمدمهدی رو لینکش کنین



حتما عزیزم، شما هم لینک شدی

علامه كوچولو
18 اردیبهشت 92 10:15