نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

نازنین زهرای من

ثانیه معکوس برای تولد زهراجونم

1391/10/25 8:47
نویسنده : مامانی
243 بازدید
اشتراک گذاری

در ربیع الاول،این ماه خجسته، نسیم سحری جان مایه عشق را به گستره خاکیان می فرستد. جوانه های تبسم لب ها را شاداب از طراوت تغزلی دیگر کرده و همگی قدوم نوزادی را که سبب آفرینش است تبریک می گویند که یا محمّد! به جمع خاکیان دوستدارت خوش آمدی!

حلول ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل بیت(ع) مبارک باد.

 

چقدر خوشحالم نمی دونید هر روز ده تا برنامه می ریزم تا روز تولدش .....

این عکس زمانی گرفتم که نازنین زهرای من تب شدیدی داشت که به 41 درجه هم رسید برای همین بی حال بود چه روزهایی کشیدم خدایا هیچ بچه ایی مریض نشه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دخملیــــــــــــــــــ
24 دی 91 16:44
فدات بشم.........41 درجه تب داشتی...
الهی که دیکه تب سراغت نیاد و سلامت باشی..
مامان جونت چی میکشید اون دقایق

سلامت باشی دقایق چه عرض کنم 5 شب بیدار موندم تازه صبح تا می امدم بخوابم بیدار می شد نمی ذاشت بخوابم سه شب باباش نبود یک شب نصفه شب گذاشتمش توی ماشین بردمش بیمارستان ... هی دست رو دلم نذار خدا نکنه هیچ بچه ایی مریض بشه همونجا از خدا خواستم
مامانی محمد طاها
25 دی 91 17:55
خیلی ممنون از پاسخهای خوبتون هنوز دو هفته مونده ولی اونقدر ذوق دارم برا غذا دادن به محمد طاها که نگو

خواهش می کنم می دونم خدا حفظش کنه
مامانی محمد طاها
27 دی 91 16:31
عزیزم نازنین زهرا لینک شدن

ممنونم