نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

نازنین زهرای من

ای بابا دل و دماغ ندارم

1391/11/19 21:06
نویسنده : مامانی
228 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونید چقدر این روزها زهرا داره اذیتم می کنه باباش یک هفته ی برای سفر و کارش رفته تهران 

امروز برای این دست به قلم شدم که دو سه روزی هست هی بابا جون می گه 

ولی امشب مثل بزرگترها بغض کرده بود یهو از خواب بیدار شد و با هق هق گریه و بغض به گلو می گفت بگو باباجون بیاد وقتی باباش زنگ زدم قهر کرده بود و حرف نمی زد و فقط گریه می کرد و به بالشت باباش می زد و می گفت بگو باباجون بیاد اینجا 

من خدایی خیلی دلم سوخت جالب تر از اون وقتی خاله اش برای اینکه اونو ساکت کنه حواسشو پرت می کرد یهو با گریه گفت بگو باباجون بیاد منو ببره تاب تاب عباسی 

بمونه که این روزها به خاطر اینکه دلتنگی نکنه من مادام اونو تاب تاب عباسی می برم 

این تصویر را از روی فیلم گرفتم 


ای ی ی ی ی ی بااااا بااااااااااااااااااا

انشالله همه مسافرها به سلامت به خونه شون برگردن 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)