نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

نازنین زهرای من

راهپیمایی 22 بهمن با زهرا جون

1391/12/2 7:16
نویسنده : مامانی
289 بازدید
اشتراک گذاری

ماشالله اینقدر جمعیت زیاد بود که دو بار روی کالسکه زهرا جون افتادند خودم را انداختم رویش تا بچه خفه نشه .... زهرا جان  یک مقداری از مسیر را خواب بود ولی همانطور پرچم توی دستش بود .

وقتی رسیدیم حرم امام رضا علیه السلام دیگه بیدار شده بود 

 

راستی زهرا جونم ،  وقتی توی اون جمعیت با فشار راه می رفتیم خیلی از خانوم ها سعی می کردند که هم مراقبت باشند (یعنی به من کمک می کردند) خیلی ها هم خم می شدند می بوسیدند و می گفتند آفرین دخترم سرباز تازه نفس امام خامنه ای 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمد حسين
24 بهمن 91 18:07
ثوحممد حسين من كه همش خواب بود.

ممنونم خداییش خواب باشند
ثواب هم داره
بابا جون
25 بهمن 91 7:00
زهرا جون قبول باشه بابا. امیدوارم مرگ بر آمریکات عملی بشه


انشالله ... سوپرایز شدیم
مامان کوثری
29 بهمن 91 12:57
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه :
خاله مانا
9 اسفند 91 14:05
الهی خاله فدات شه چقدر دلم واست تنگ شده
چقدر را‍هپیمایی رفتن بهت می یاد فرشته کوچولوی من
خیلی دوست دارم قد یه دنیا

ای بااااابااااا کی میایی دیگه