نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

نازنین زهرای من

تولد دو سالگی زهرا جونم

1391/11/19 20:20
نویسنده : مامانی
1,077 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت تولد دو سالگی زهرا جونم خیلی خوب برگزار شد ...

خوشحالم به دوستای زهرا جونم خیلی خوش گذشت ماچماچماچ

همه شون تولد مبارک خوندن ... 

می بینید چقدر زهرا جونم خوشحاله 


 

ادامه شو ببینید

 

 

توی قلب من جای دارند 

 

زهرا جونم کلی خاله مانا زحمت کشید تا با هم یک تزیین حسابی کنیم نمی دونی چقدر پذیرایی خوشگل شده بود 

البته این تصویر موقعی گرفتیم که دیگه بچه ها بادکنک ها را ترکونده بودند 

 

این هم کیک زهرا جونم 

این هم بخشی از کادوهای زهرا جونم .............

راستی کادوهای خانواده را خاله جونش درست کرده بود که یکیش منو سوپرایز کرد نه تنها بلکه تمام مهمانها را ... آبجی روزنامه خراسان  29 دی 1389 را درآورده بود تمام اتفاقاتی که اون موقع افتاده بود بعدش تصویر زهرا جونو ضمیمه کرده بود به عنوان تیتر درشت روزنامه ....

بابای زهرا جون هم خیلی منو خوشحال کرد علاوه بر تولد برای دوستاش یک کیک تولد دیگه هم گرفته بود تا جداگانه خانواده هم جشن بگیریم برای همین شب به یادماندنی برای ما رقم خورد .... 

دایی امین زهرا جونم یک جفت کفش های چرمی خیلی خوشگل آورد زهرا از شنیدن دایی امین اینقدر خوشحال می شه که به ذوق کفش هاش نمی رسه 

 

حاج بابا و عزیزش که یک ویترین مغازه را خالی کرده بودند و به عنوان کادوی زهرا جون دادند با سه تا النگوی طلا ... اووووو 

دایی ابراهیم زهرا جون چون می دونه زهرا از عمو پورنگ خوشش می یاد سی دی شماره 6 عمو پورنگ و یک سی دی  بانی نی شماره 9 و یک اسباب بازی موتورسوار که با روشن کردنش زهرا ذوقش گرفته بود هدیه داد 

 

خاله جونش هم یک لباسشویی فانتزی که با روشن کردنش لباس های کوچک می چرخونه با یک دست لباس بافتنی که کار دست خودشه که خیلی زیبا هم بود و تعجب مهمان ها را برانگیخت هدیه داد 

خاله مانا یک دست لباس سه تکه بسیار زیبا تهیه دیده بود که خیلی به زهرا جون می یاد از گرفتنش من هم ذوق مرگ شدم 

محمد حسینم عزیزم بهش یک آلبوم مخصوص کودک و مهدی جونم بهش یک سی دی کارتون هدیه داد ... وای خدای من !

 زهرا نازم و حامد عزیزم یک تم پروانه خوشگل و میوه خوری البته برای جهزیه اش هدیه داد..

فاطمه سادات جانم و فایزه سادات پفکم یک بازی هوش بهش دادند ... قشنگن

نازنین زهرا جونم که از اومدنش خوشحال شدم براش یک لباس قشنگ هدیه داد 

فاطمه جون و حسین کوچولو یک لباس ناز بهش هدیه دادند 

دختر عموی فاطمه جون زهرا و زینب و الهه ی عزیزم که اولین مهمان جشن ما بود این کادوهای خوشگل را دادند 

سعید جونم هم میوه خوری ناز داد 

زهرا جونم هم  یک ساق زیبا با روسری خوشرنگ داد 

چقدر هم نقدی جایزه گرفت تقریبا 412 هزار تومان  

 

راستی یادم رفت من و باباش از دو روز قبل جشنش رفتیم بیرون ماشین شارژی براش بگیریم ، کلی چرخیدیم تا یک خوبشو بگیریم یکی انتخاب کردیم که گفتش 600 هزار تومان بعدش گفتش به شرط اینکه وزن 20 کیلیو سوارش نشه ، آب روش نریزه و .... یک سال ضمانت میکنیم ما هم گفتیم پول بدهیم تازه به شرطها و شروطها منصرف شدیم و قراره باباش به زودی ماشین شارژی براش بخره چون از چند نفر پرسیده و براش یکی را پیشنهاد کردند که اینجا نداشت و قراره هفته ی بعد بره تهران بتونه پیدا کنه بخره و تا اونو پیدا نکنیم نمی خریم

این هم کادوی ما 

فعلا دست به نقد قراره من فردا براش یک سرسره بخرم و فعلا باباش قراره یک خانه کوچک براش بخره 

از دیدن این همه کادو و این همه نی نی زهرا خیلی خوشحال شد اینقدر که فردا صبح از خواب بیدار شد کنار دیوار نشست و زانوهاشو گرفت توی بغل و گفتش مامان نی نی ها کوش؟!!


این هم پایان مراسم 


 

این سبد گل را زهرا جون تقدیم می کند به همه ی اونهایی که آمدند و ما را خوشحال کردند 

راستی یادم رفت بگم جای مادرجونش که اگر مشهد بود می امد خالی بود

جای خاله سهیلا که هر وقت می ریم تهران بهش کادو می ده هم خالی بود البته داره الان امتحاناتش را می گذرونه 

 از اون جایی که خاله سهیلا جون خودشو می رسونه ما را شرمنده میکنه و این کادوی زیبا را می یاره موندم خودم ذوق بزنم یا زهرا جون 

 

جای خاله ریحانه و خاله معصومه و خاله فرحناز و خاله حمیده و خاله سمیه و زن عمو فاطمه و همه و همه خالی بود 

و یک مطلب دیگه کلی با نازنین زهرایم تمرین کردم که کادوهایی که به عنوان یادگاری برای بچه ها تهیه کردیم را بهشون بدهیم که وسط مراسم زهرا جون خوابید و من هم نتونستم تصویری از کادو تهیه کنم و بذارم .... توی کادو که به شکل کیسه ی پول درست کرده بودم برچسب های زیبا و اسباب بازی گذاشته بودم 

 

niniweblog.com

خلاصه خونه مون از کادوها و وسایل پذیرایی خیلی قشنگ شده بود ولی حیف که دوربینمون خراب شده بود و دقیقه ی نود رسید 

البته اینو یادگاری می نویسم دوربینمون توسط خود زهرا جون خراب شده بود چون هی لنزشو دست کاری میکرد دیگه لنزش بیرون نمی آمد ما هم یک هفته ی قبل دادیم برای تعمیر که متاسفانه تعمیر اون هم طول کشید و دقیقه ی نود بهدستم رسید یعنی همون موقعی که مهمان ها اومدند 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

عموی محیط بان
4 بهمن 91 19:58
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند
منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند.
لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید


چشم خیلی دوست دارم خوشحال می شیم
Man & Ma(مامان فاطمه ناز جون)
5 بهمن 91 8:06
صندوقچه ی آرزوهایم را خواهم گشود تا نگویند از هیچ پر است

که یاد تو افتخاریست در دارایی دلم ....

وبلاگامو به روز کردم خوشحال میشم ازشون بازدید کنی

لطفا نظر فراموش نشه

www.metwooo.blogfa.com

www.fan2ghe-maman.niniweblog.com


هر دوتاش اومدم خیلی خوبه مبارکه انشالله
مامان سونیا
5 بهمن 91 9:50
تلد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک البته با تاخیر تبریک ما رو قبول کنید


خواهش میکنم خوشحال شدم
مامانی محمد طاها
5 بهمن 91 10:30
سلام زهرا جون تولدت مبارک
تولد تولد تولدت مبارک
تولد قشنگی مامان بابا برات گرفتن خدا برات نگهشون داره خوش بحالت زهرا جون چقدر هدیه گرفتی من به جایه شما ذوق کردم این گلم از طرف من بوس


ممنونم خوشحال شما هم به جشن مون اومدید
دخملیـــــــــــــ..☀
6 بهمن 91 0:47
فدای اووووووووووووووووووون جشن تولدت خاله
ایشاا.. زیر سایه اسم بی بی دو عالم فاطمه زهرا همیشه سلامت باشی و باعث افتخار فرداهای همه اینایی که دوستدارن
خاله جون ممنون از دعوتتون
باعث افتخارمون شد...

خوشحال شدم شما هم به جشن ما اومدید
مامان مهدیار
6 بهمن 91 1:36
سلام نازنینم

تولدت هزاران بار مبارک عزیز دلم

ایشالله همیشه مثل شب تولدت شاد و سلامت باشی شاپرکم

مامانی دستت درد نکنه حسابی خسته نباشی

همه چی عالی و بی نظیر بود



فربانتون خوشحال شدم دعوتم قبول کردید
سهیلا
6 بهمن 91 22:15
وای تولد بوده اینجا!

تولد تولد تولدت مبارک
زهرا جون زهرا جون تولدت مبارک
سرم بیکلا موندش
ولی من نمیدونم از اولش گفته بودم که من کیک میخااااااااااااااااام
چقدر زهراجان ناز شده.
بعدشم معلومه که زهرا با این این همه کادو ذوق میکنه! من اگه بودم که ذوق مرگ میشدم!
راستی انشالله تو این هفته داریم میاییم مشهد. حتما به صرف کیک تولد خدمت میرسیم
منم دعا میکنم ایشالله ک نازنین زهرا جان عاقبت بخیر بشه


وای ذوق مرگ شدم زودی بیا دیگه دقیقا کی انشالله
بابای ارشیا
7 بهمن 91 17:01
مبارک ... مبارک ... ایشالا مبارک بادا
تولدت مبارک گل زیبای بهشتی
انشالله که همیشه شاد و خندان ؛ سالم و بی درد باشی ؛ خاطرت از حزن و اندوه دورباد و روزگارانت همه مسرور باد

تشکر انشالله همه ی بچه ها سلامت باشند
عموی محیط بان
7 بهمن 91 19:47
سلام ممنون از کار خیلی قشنگتون ارزوی سلامتی و شادکامی برای نازنین زهرای عزیز دارم.


من هم آرزوی موفقیت براتون دارم
عموی محیط بان
7 بهمن 91 22:34
سلام تولد نی نی تون مبارک تصاویر نازنین زهرای گل رو رو وب گذاشتم
ممنون از ارسالتون



چقدر زیبا شده لطف کردید
مامان محمد حسين
9 بهمن 91 12:32
دستشون درد نكنه .خوشگل بودن .120 ساله بشي عزيزم ايشالا زير سايه پدر ومادر.هديه ما هم آرزوي سلامتي و خوشبختي براي شما


من و زهرا هم آرزوی موفقیت براتون داریم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
9 بهمن 91 19:14
سلام نازی خانم تولدت مبارک


قربان قدم هات
مامان علیرضا
15 بهمن 91 15:44
عزیزم سلام ممنون از جواب دادنت به سوالم، پس میگی قطره آهن بدم بهش؟

حتما بده مگر اینکه بچه ی بیش فعال باشه که باید دکتر نظر بده چون برای بیش فعالی باید اهن را تنظیم شده بدهند
مامانی طهورا
12 اسفند 91 20:51
تولدت هم مبارکه خوشگلم
مامانی به جان خودم من اینجا کامنت گذاشته بودم


حتما یک پست دیگه گذاشته بودی ممنونم از اینکه اومدی
maman bahar
21 اسفند 91 2:17
سلام همشهری و تولدت مبارک

علیک سلام ممنون از اومدنت