نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

نازنین زهرای من

زهرا و محرم

1391/10/14 16:28
نویسنده : مامانی
400 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس اولین محرمی بود که زهرا جونم در اون شرکت کرده بود...

یادمه وقتی بچه دار نمی شدیم همان روزهای اولی که همایش علی اصغر فقط به فقط در تهران بود ، یک روز دخترعمویم نزدیک به 500 لباس علی اصغر آورد که  برای همایش علی اصغر بسته بندی اش کنم و من و دو تا از همسایه هام و همسرم نشستیم بسته بندی کردیم خیلی سخت بسته بندی می شد چون پارچه ها لیز می خوردند ولی کلی طول کشید بعد اونها را توی جعبه گذاشتیم فرستادیم ،

بعد گفتم می شه برای حاجت گرفتن یکیشو داشته باشم و دخترعمویم از قبل این را از مسئولین عتبات و عالیات که زیر نظر اونها اجرا می شد ، خواسته بود به هر حال اونها به خاطر نداشتن بچه مخالفت کردند یعنی باید این لباس ها دست بچه ها می رسید ....

ولی با سعی زیاد گرفتم سربند قرمزش رفت سوریه توی حرم حضرت رقیه و دور کمر سبزش رفت کربلا جایی که به عشق حضرت علی اصغر یادبود ساخته بودند 

و چند سال بعد خود لباس هاش توی حرم های امام حسین علیه السلام و امام علی علیه السلام و حضرت عباس بوسیله دوستام تبرک شدند ....

خدا را شکر خدا زهرا جون را به ما داد و ما قدر این رحمت و نعمت الهی را می دانیم

من و زهرا جونم و باباجونش فرا رسیدن اربعین حسینی 1391 را تسلیت می گوییم 

کوچولوهای ناز عزاداری هاتون قبول 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پرهام
13 دی 91 23:06


@};@}; برای پرهامم
سهیلا
14 دی 91 0:28
سلام نی نی جونم
چش نخوری ایشالله
چ باحاله اینجا
منم برا دوقولوهام ازینا میسازم



الهی من قربون تو و اون دوقلوهای افسانه ای ات برم حالا کی قراره بیان ... ای بابا دلم ریش شد یکی به من نگفت خاله
خاله مانا
14 دی 91 16:31
الهی خاله فداش شه ..
ماه هست با این لباسا ماه تر هم شده
دلم برات تنگ شده نازنین زهرا جونم


قربون تو خوب بیا دیگه